App Icon

Διατροφικές συμβουλές για το καλοκαίρι.

Καλοκαιρινή διατροφή: Οι διατροφικές απαιτήσεις του οργανισμού είναι
διαφορετικές για κάθε εποχή Το καλοκαίρι είναι η εποχή που η αυξημένη
θερμοκρασία περιβάλλοντος μπορεί να οδηγήσει σε πολλά προβλήματα. Τα
καλοκαιρινά προβλήματα υγείας μπορεί να είναι απλά όπως πονοκέφαλος και ναυτία ή πιο σοβαρά όπως θερμοπληξία, αφυδάτωση, δυσκοιλιότητα και διάρροια. Για αυτό ολοι μας πρέπει να προσέχουμε ιδιαίτερα την υγεία μας, κυρίως μέσω της διατροφής και της φυσικής κατάστασης. Η
διατροφή μας, μπορεί να επιδεινώσει ή να ανακουφίσει τα προβλήματα υγείας κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού. Ότι τρώμε είναι
ζωτικής σημασίας για ένα υγιές μυαλό και σώμα, καθώς και για τη διατήρηση των επιπέδων ενέργειας κατά τη διάρκεια των
μεγάλων καλοκαιρινών ημερών. Όμως, πολλοί άνθρωποι δεν συνειδητοποιούν πόσο σημαντική είναι η διατροφή το
καλοκαίρι. Οι διατροφικές απαιτήσεις του σώματός μας
είναι διαφορετικές για κάθε εποχή, και τα καλοκαίρια πρέπει να βεβαιωθούμε ότι συμπεριλαμβάνουμε τρόφιμα στην
καθημερινή μας διατροφή που είναι ελαφρά και εύπεπτα. Επιπλέον, αυτά τα τρόφιμα και ποτά πρέπει να μας προστατεύουν από την
αφυδάτωση, καθώς και να διατηρούν τα βέλτιστα επίπεδα ενέργειας.

Ποια είναι τα συνηθέστερα διατροφικά λάθη
, που κάνουμε το καλοκαίρι?
1. Πίνοντας κρύο νερό μετά από μια μέρα έξω στον ήλιο .Όταν ήμαστε παιδιά ,οι γονείς μας μάλωναν όταν πίναμε παγωμένο νερό, αμέσως μετά την επιστροφή στο σπίτι μια μέρα με πολλή ζέστη. Αυτές οι παρατηρήσεις δεν ήταν χωρίς λόγο. Η κατανάλωση κρύου νερού μετά από μια
μέρα στον ήλιο με πολλή ζέστη, μπορεί να σοκάρει τον οργανισμό και να οδηγήσει σε πονόλαιμο καθώς και πεπτικά προβλήματα.
2. Πίνουμε πολλούς καφέδες. Ο καφές περιέχει καφεΐνη ,που προκαλεί
αφυδάτωση λόγω της διουρητικής της ιδιότητας. Έτσι, πίνοντας πολύ καφέ ή τσάι κατά τα καλοκαίρια μπορεί να μας προκαλέσει πονοκεφάλους και να μας κάνει να αισθανθούμε αφυδατωμένοι.
3. Καταναλώνετε αρκετά ζαχαρούχα αναψυκτικά, κρύα ροφήματα και χυμούς Οι περισσότεροι παγωμένοι χυμοί και κρύα ροφήματα περιέχουν υπερβολικές ποσότητες ζάχαρης, κάτι που μπορεί να αυξήσει προσωρινά την ενέργειά μας, αλλά μπορεί να οδηγήσει σε απότομη πτώση του
ζαχάρου μετά από μερικές ώρες. Αποφεύγουμε λοιπόν αυτές τις κρύες υγρές θερμίδες και πίνουμε μόνο φρέσκους χυμούς φρούτων με φυσικά σάκχαρα.
4. Συνεχίζοντας τις «δίαιτες express» Πολλοί άνθρωποι αισθάνονται την ανάγκη να σποκτησουν ένα συγκεκριμένο τύπο σώματος κατά τα καλοκαίρια. Πολλοί άνθρωποι μιλούν για το «καλοκαιρινό
σώμα» και το αδυνάτισμα για τα καλοκαίρια. Αυτό μπορεί να ωθήσει πολλούς ανθρώπους να ακολουθήσουν δίαιτες express που έχουν αμφίβολα επιστημονικά δεδομένα, αλλά υπόσχονται «γρήγορα αποτελέσματα». Η δίαιτα express μπορεί να οδηγήσει σε κόπωση, πονοκεφάλους, ναυτία και διάρροια. Απορρίψτε αυτήν την πρακτική για να αποκτήσετε ένα
συγκεκριμένο τύπο σώματος και αντ’ αυτού τρώτε υγιεινά για να αποκτήσετε ενέργεια και φρεσκάδα.
5. Αποφυγή αυγών, ψαριών και κοτόπουλου. Υπάρχει μια λανθασμένη αντίληψη ότι τα αυγά, τα ψάρια και το κοτόπουλο δημιουργούν υπερβολική θερμότητα στο σώμα και, ως εκ τούτου, πρέπει να αποφεύγονται κατά τα καλοκαίρια. Αυτό είναι μεγάλος μύθος. Αυτές οι τροφές είναι πλούσιες σε πρωτεΐνη, η οποία είναι επίσης σημαντική για τη διατήρηση ενός υγιούς
σώματος κατά τα καλοκαίρια. Ωστόσο, ίσως θελήσετε να μειώσετε τη πρόσληψη πιο λιπαρών κρεάτων όπως το πρόβειο κρέας, το βόειο κρέας και το χοιρινό κρέας . Ανεξάρτητα από τις προσδοκίες σας για το
καλοκαίρι, είναι σημαντικό να αποκτήσετε υγιεινές διατροφικές συνήθειες για ένα υγιές σώμα και ένα μυαλό σε εγρήγορση.

άρθρο του  Νίκου Γιατρά διατροφολόγου-διαιτολόγου

διάβασε και αυτό  H αύξηση της μεταδοτικότητας του κορονοιού δεν οφείλεται σε κάποια μετάλλαξη

τηλ. γραφείου 2114027648

Facebook Comments Box

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Recommended
«Τη φετινή θλιβερή επέτειο της 20ης Ιουλίου βρισκόμαστε αντιμέτωποι με…
Cresta Posts Box by CP
Content | Menu | Access panel