App Icon

Ελαφρά Γεύματα για την Παραλία

Το καλοκαίρι ξεκίνησε, η διάθεση για παραλία, θάλασσα, κολύμπι και
ηλιοθεραπεία ανεβαίνει. Για όσους δεν μένουμε κοντά σε κάποια παραλία ,μια μονοήμερη εκδρομή για μια ευχάριστη απόδραση περιλαμβάνει ολιγόωρη μετακίνηση και εφοδιασμό με τα απαραίτητα και αναγκαία μέσα προστασίας από την πολύωρη έκθεση στον ήλιο, την όσο το δυνατό πιο ξεκούραστη και χαλαρή παραμονή στη παραλία και φυσικά στα απαραίτητα εφόδια περιλαμβάνονται εκτός από μαγιό, ομπρέλα , ψάθα , καρεκλάκια , παιχνίδια θαλάσσης κλπ ,άφθονο νερό και τρόφιμα.

Παράλληλα λοιπόν με τη φυσική δραστηριότητα που μας εξασφαλίζει το
κολύμπι και άλλες αθλοπαιδιές στην θάλασσα και τη παραλία πρέπει να
οργανώσουμε και την διατροφή μας, με κατάλληλα και ελαφρά γεύματα για την παραλία!
Γεύματα που θα μας εξασφαλίσουν την απαραίτητη ενέργεια, θα μας
βοηθήσουν να αισθανθούμε χορτάτοι χωρίς να μας φουσκώνουν και
παράλληλα να μας ενυδατώνουν επαρκώς, γιατί είναι πολύ σημαντικός ο
ρόλος της σωστής ενυδάτωσης όσο βρισκόμαστε εκτεθειμένοι στον ήλιο.
Τα φρούτα αποτελούν μια εξαιρετική επιλογή για την παραλία.
Προτιμήστε τα σε σχέση με τους φρέσκους χυμούς που μπορείτε να βρείτε
εκεί σε κάποιο μπαρ στην παραλία. Έχουν λιγότερες θερμίδες και μεγαλύτερη ικανότητα κορεσμού. Προτιμείστε φρούτα εποχής που μεταφέρονται εύκολα και δεν αλλοιώνονται όπως τα νεκταρίνια, οι γιαρμάδες, τα βερίκοκα και τα κεράσια, τα σταφύλια κλπ.
Αν υπάρχει ψυγείο παραλίας, μπορούμε να επιλέξουμε και φρέσκα φρούτα
όπως καρπούζι ή πεπόνι και να τα διατηρήσουμε σε μέσα στο ψυγείο. Τα
φρούτα αυτά έχουν μεγάλη περιεκτικότητα σε νερό και βοηθούν σημαντικά
στην ενυδάτωση του οργανισμού. Μπορούμε επίσης να έχουμε μαζί μας και φρέσκα λαχανικά , όπως ντοματινια, αγγουρι και καροτο,που ενυδατωνουν αρκετα τον οργανισμο. Μια ακόμη εξαιρετική επιλογή είναι οι ανάλατοι ξηροί καρποί-ώστε να μην αφυδατωθεί ο οργανισμός- οι οποίοι αποτελούν καλή πηγή πρωτεΐνης και λίπους και θα σας γεμίσουν ενέργεια.
Εναλλακτικά, μια μπάρα δημητριακών, κριτσίνια, ένα κουλουρι σισαμενιο ,μας παρέχει τους απαραίτητους υδατάνθρακες και την ενέργεια που χρειαζόμαστε. Μια καλή επιλογή για την παραλία εφόσον κολυμπήσουμε αρκετά και καταναλώσουμε πολύ ενέργεια, αποτελούν και τα διάφορα σάντουιτς. Μια μπαγκέτα ολικής άλεσης ή μια αραβική πίτα μπορεί αποτελεί εξαιρετική επιλογή για την παραλία, αρκεί να περιέχει τα κατάλληλα υλικά. Γαλοπούλα , κοτόπουλο ή τόνο με κάποιο τυρί κρέμα με χαμηλά λιπαρά ή και τυρι σε φετες με χαμηλά λιπαρά, αυγό και διάφορα λαχανικά για να δώσουμε χρώμα, γεύση και άρωμα, μπορούν να μετατρέψουν ένα απλό και συνηθισμένο σαντουιτς σε μια ιδανική επιλογή παραλιακού γεύματος.

*άρθρο Νίκου Γιατρά Διατροφολόγου-Διαιτολόγου

Facebook Comments Box

διάβασε και αυτό  Όταν αναρωτιέσαι αν θα μείνεις ή θα φύγεις, δεν χρειάζεται να απαντήσεις. Έχεις ήδη φύγει!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Recommended
1765 Οι Τούρκοι αποκεφαλίζουν στην Κωνσταντινούπολη τον νεομάρτυρα Παναγιώτη από…
Cresta Posts Box by CP
Content | Menu | Access panel