fbpx
11 °C Athens, GR
23 Ιανουαρίου 2021

NESTLE Κορπή: Ακολουθεί παγκόσμιες δεσμεύσεις, για μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος

Ανανεώθηκε και διατίθεται στην ελληνική αγορά σε συσκευασία από ανακυκλωμένο πλαστικό, που ακολουθεί τις παγκόσμιες δεσμεύσεις της Nestlé για τη μείωση του περιβαλλοντικού της αποτυπώματος, τo Κορπή® Mania, με τον διευθυντή του εργοστασίου του Κορπή,  στο Μοναστηράκι Βόνιτσας, Σοφοκλή Αρβανιτίδη.

Πιο αναλυτικά, η εταιρία παγκοσμίως προχωρά σε αλλαγές στις συσκευασίες της, με όραμα καμία συσκευασία της να μην καταλήγει σε χώρους υγειονομικής ταφής ή ως επιβαρυντικό για το περιβάλλον απόρριμμα.

Σε αυτό το πλαίσιο, η Nestlé Waters δεσμεύεται να σχεδιάζει και να προσφέρει βιώσιμες λύσεις για τις συσκευασίες των προϊόντων της με σεβασμό στον πλανήτη.

Οι δεσμεύσεις της  εταιρίας,  αφορούν τη βιώσιμη διαχείριση φυσικών πόρων και την κυκλική οικονομία και συγκεκριμένα τους παρακάτω άξονες:

Λειτουργία εργοστασίων με 100% μηδενικά απόβλητα (2020)

100% ανακυκλώσιμες ή επαναχρησιμοποιούμενες συσκευασίες

Χρήση κατ’ ελάχιστον 50% ανακυκλωμένου πλαστικού PET στις συσκευασίες στην Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και τη Βόρεια Αφρική

Με οδηγό το όραμα και τη δέσμευση της Nestlé Waters για τη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος των συσκευασιών της, το Κορπή® Mania είναι το πρώτο προϊόν από τη σειρά του φυσικού μεταλλικού νερού Κορπή®, που διατίθεται σε συσκευασία από ανακυκλωμένο πλαστικό rPET και ανακυκλωμένο rPE.

Ενώ θα ακολουθήσει ένας νέος, πρωτοποριακός κωδικός του Κορπή® που θα περιλαμβάνει 50% ανακυκλωμένο πλαστικό rPET- rPE και θα είναι διαθέσιμος στην αγορά τον Δεκέμβριο.

Η περιεκτικότητα του μπουκαλιού του Κορπή® Mania σε ανακυκλωμένο πλαστικό rPET είναι 25%, ενώ το φιλμ που καλύπτει τη συσκευασία περιλαμβάνει 30% rPE, γεγονός που αναδεικνύει το Κορπή® Mania ως έναν πολύ σημαντικό σύμμαχο στη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος των συσκευασιών της Nestlé

H καινούρια συσκευασία  η οποία είναι ήδη διαθέσιμη στην αγορά, περιλαμβάνει σημαντικές πληροφορίες για την ανακύκλωση πλαστικού, ενθαρρύνοντας μικρούς και μεγάλους να γίνουν πρεσβευτές της ανακύκλωσης.

Μέσω της εκπαίδευσης για την αξία της ανακύκλωσης, στόχος της μάρκας είναι οι καταναλωτές να υιοθετήσουν συνήθειες που σέβονται το περιβάλλον.

Πηγή: vradini.gr

Related articles

Έτσι τίμησαν οι καθηγητές Δ.Ε. τη Βόρεια Ήπειρο (βίντεο)

Ο Κωνσταντίνος Κατσίφας ήταν εκεί… Με λαμπρότητα τιμήθηκε στην Αθήνα, την Κυριακή 17 Φεβρουαρίου 2019, η 105η επέτειος Ανακηρύξεως της Αυτονόμου Πολιτείας της Βορείου Ηπείρου. Εκατοντάδες Βορειοηπειρώτες παραβρέθηκαν στην επετειακή εκδήλωση που διοργάνωσε ο Σύλλογος Βορειοηπειρωτών για να τιμήσουν την 17η Φεβρουαρίου 1914, ημέρα σταθμό στην ιστορία του Βορειοηπειρωτικού Ελληνισμού. Η Δ.Α.Κ.Ε. Καθηγητών Δ.Ε., εκπροσωπήθηκε […]

Οι σημερινές συναντήσεις του Αρχιεπισκόπου Αθηνών

Συνάντηση με τον Αρχιεπίσκοπο Αθηνών και Πάσης Ελλάδος κ.κ. Ιερώνυμο είχε σήμερα Τετάρτη 20 Ιανουαρίου, ο Περιφερειάρχης Δυτικής Μακεδονίας κ. Γεώργιος Κασαπίδης. Στο επίκεντρο της συζήτησης τέθηκαν τα προβλήματα αλλά και οι προκλήσεις της περιφέρειας. Μετά το τέλος της συνάντησης δεν έγιναν δηλώσεις. Το μεσημέρι ο Αρχιεπίσκοπος συναντήθηκε με τον δήμαρχο Ύδρας Γιώργο Κουκουδάκη. Ο […]

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *