fbpx
16 °C Athens, GR
26 Νοεμβρίου 2020

Νίκος Δένδιας: Τα ζητήματα Εξωτερικής Πολιτικής και Εθνικής Άμυνας πρέπει να αντιμετωπίζονται με τη δέουσα σοβαρότητα.


Ο Υπουργός Εξωτερικών Νίκος Δένδιας, στη ραδιοφωνική του συνέντευξη, η οποία δεν έγινε την Πέμπτη 21/5, αλλά την Τετάρτη 20/5, αναφέρθηκε όχι στο ποια ήταν, αλλά στο ποια θα έπρεπε να ήταν η στάση της Τουρκίας,
επισημαίνοντας μεταξύ άλλων: «Διότι ξέρετε, οι δίαυλοι, μπορεί να υπάρχουν, αλλά πρέπει κι από την άλλη πλευρά να υπάρχει καλή θέληση ν’ ακούσουν αυτά που θέλουμε να τους πούμε». Στην πραγματικότητα επίσης, ουδείς υποβάθμισε το ζήτημα στον Έβρο. Ο Γενικός Γραμματέας του Υπουργείου Εξωτερικών Θεμιστοκλής Δεμίρης, με εντολή του Υπουργού Εξωτερικών Νίκου Δένδια και με βάση την καταγραφή των συμβάντων από το Υπουργείο Εθνικής Άμυνας, μετά από σειρά επαφών όλες τις
προηγούμενες ημέρες, προέβη και σε ρηματική διακοίνωση προς τον πρέσβη της Τουρκίας στην Αθήνα, κ. Burak Özügergin, σχετικά με την πρόσφατη κίνηση περιορισμένου αριθμού Τούρκων πολιτών και στρατιωτικών, οι οποίοι πραγματοποίησαν μετρήσεις στην περιοχή των Φερρών. Σε ρηματική διακοίνωση προέβη ακόμη, μετά από σχετική εντολή του Υπουργού Εξωτερικών, ο Πρέσβης της Ελλάδας στην Άγκυρα Μιχάλης Διάμεσης, στην οποία αναφέρεται ότι η κατασκευή του φράκτη στον Έβρο γίνεται επί ελληνικού εδάφους, ως απάντηση σε προηγούμενη τουρκική ρηματική διακοίνωση, με παντελώς ανυπόστατους ισχυρισμούς.
Κατόπιν των ανωτέρω, το μόνο ερώτημα που παραμένει είναι αν οι Τομεάρχες του ΣΥΡΙΖΑ Γιώργου Κατρούγκαλου και Εθνικής Αμυνας Θοδωρή Δρίτσα συμφωνούν με τα fake news του κ. Βελόπουλου και των ακροδεξιών sites. Από την πλευρά της, η κυβέρνηση Μητσοτάκη θα συνεχίσει να πορεύεται, χωρίς μεγαλοστομίες και υστερικές κραυγές, στον δρόμο της αποφασιστικής υπεράσπισης της χώρας, όπως έπραξε πρόσφατα, κατά την εργαλειοποίηση των μεταναστευτικών ροών από την Τουρκία, και πάλι στον Έβρο.

Related articles

Και οι δικηγόροι Πειραιά κατά της επέκτασης για κρουαζιερόπλοια

Ανησυχούν για την έλλειψη περιβαλλοντικής μελέτης και για επιπτώσεις στη δημόσια υγεία των πολιτών. Το έργο συμπεριλαμβάνεται στις υποχρεωτικές επενδύσεις της COSCO βάσει της Σύμβασης Παραχώρησης και έχει ήδη εγκριθεί από την ΕΣΑΛ. Η σχεδιαζόμενη επέκταση του λιμανιού του Πειραιά στο νότιο άκρο του, στην Πειραϊκή χερσόνησο, με σκοπό τη δημιουργία δύο θέσεων πρόσδεσης μεγάλων […]

Τα ΚΤΕΛ ενισχύουν τα δρομολόγια του ΟΑΣΑ

Ξεκίνησε την Πέμπτη η συνεργασία ΚΤΕΛ – ΟΑΣΑ, με τις γραμμές «504: Θρακομακεδόνες – Σιδηροδρομικός σταθμός Δεκελείας – Κηφισιά» και «740: Ολυμπιακό Χωριό – ΣΚΑ – Αχαρναί – Αγ. Άννα» Είναι οι δυο πρώτες γραμμές από τις συνολικά 60 που θα καλυφθούν από οχήματα των ΚΤΕΛ, ενισχύοντας το μεταφορικό έργο του ΟΑΣΑ. Η συνεργασία αυτή εντάσσεται στον ευρύτερο σχεδιασμό για […]

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *