ΠΟΕΔΗΝ: Παρέλυσε νοσηλεύτρια που έκανε το εμβόλιο στην Κέρκυρα

Νοσηλεύτρια στην Κέρκυρα παρέλυσε στα κάτω άκρα μετά τη λήψη της δεύτερης δόσης του εμβολίου κατά του κορονοϊού, όπως ενημέρωσε ο πρόεδρος της ΠΟΕΔΗΝ, Μιχάλης Γιαννάκος.

Η 40χρονη, σύμφωνα με τις πληροφορίες που γίνονται γνωστές, φαίνεται να παρουσίασε έντονα συμπτώματα μετά τον εμβολιασμό της και να παρέλυσε στα κάτω άκρα.

Σύμφωνα με το κ. Γιαννάκο, που μίλησε στον τηλεοπτικό σταθμό OPEN, η νοσηλεύτρια αμέσως μετά τον εμβολιασμό της παρουσίασε υψηλό πυρετό, είχε αφόρητους πόνους, ένιωσε παραλυσία και πήγε στο νοσοκομείο.

«Έχουν παραλύσει τα κάτω άκρα της» είπε ο κ. Γιαννάκος και συμπλήρωσε πως η νοσηλεύτρια παρουσίασε το σύνδρομο Guillain-Barré.

Το ιατρικό προσωπικό του νοσοκομείου της Κέρκυρας δηλώνει σίγουρο «πως πρόκειται για παρενέργεια του εμβολίου».

Παρόλα αυτά, μέχρι στιγμής, δεν έχει επισήμως ανακοινωθεί εάν η εκδήλωση της πάθησης οφείλεται στον εμβολιασμό. Η νοσηλεύτρια έχει υποβληθεί σε αξονική, ενώ αναμένονται οι νευρολογικές εξετάσεις στις οποίες υποβλήθηκε.

Facebook Comments

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Recommended
Οι ΗΠΑ εξακολουθούν να υποστηρίζουν την επανένωση της Κύπρου στη…
Cresta Posts Box by CP
Content | Menu | Access panel
Facebook
error: Content is protected !!