App Icon

2460 δημότες εξυπηρετήθηκαν ηλεκτρονικά από τον Δήμο Καλλιθέας

Ο Δήμος Καλλιθέας ανταποκρινόμενος άμεσα στις ανάγκες που δημιουργούν οι περιορισμοί έχει  εντατικοποιήσει τις προσπάθειες του για να διευκολύνει τους πολίτες στις συναλλαγές με τις υπηρεσίες του, έτσι ώστε να μην απαιτείται η φυσική τους παρουσία σε αυτές.

Με μια μεγάλη σειρά από ψηφιακές υπηρεσίες που έχουν αναπτυχθεί τους προηγούμενους μήνες και καλύπτουν την συντριπτική πλειοψηφία των υπηρεσιών του Δήμου, κάθε ενδιαφερόμενος μπορεί να εξυπηρετείται απλά, γρήγορα, απ΄ όπου βρίσκεται, κερδίζοντας χρόνο, αποφεύγοντας την ταλαιπωρία και προστατεύοντας την υγεία του όπως και την υγεία των εργαζομένων στον Δήμο Καλλιθέας

Είναι ενδεικτικό ότι μέσα σε λίγους μήνες  έχουν εξυπηρετηθεί από τις ψηφιακές υπηρεσίες αυτές, 2460  πολίτες και επιχειρήσεις.

Μέσω της πλατφόρμας ψηφιακών υπηρεσιών http://www.kallithea.gr/?page_id=8 οι πολίτες και οι επιχειρήσεις κάνοντας χρήση των απαραίτητων δικαιολογητικών  που ζητηθούν  μπορούν να εξυπηρετηθούν ηλεκτρονικά για 36 υπηρεσίες. Συγκεκριμένα με τους κωδικούς του taxisnet που διαθέτουν, επιλέγοντας τον τύπο της αίτησης και επισυνάπτοντας τα δικαιολογητικά που προβλέπονται για κάθε διαδικασία, αυτόματα λαμβάνουν αριθμό πρωτοκόλλου. Μόλις ολοκληρωθεί η διαδικασία από την αρμόδια υπηρεσία, το αιτούμενο πιστοποιητικό/έγγραφο «ανεβαίνει» στην ηλεκτρονική θυρίδα του ενδιαφερόμενου.

 

Facebook Comments Box

διάβασε και αυτό  H Αλήθεια για το νέο κλειστό γυμναστήριο της Νέας Σμύρνης

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Recommended
Άνοιξε και το τελευταίο τμήμα του Δρόμου των Ποιητών και…
Cresta Posts Box by CP
Content | Menu | Access panel
Αρέσει σε %d bloggers: