App Icon

Επετειακή τοιχογραφία για το 1821 στο 4 ο Λύκειο με πρωτοβουλία της Δευτεροβάθμιας Σχολικής Επιτροπής

Η Δευτεροβάθμια Σχολική Επιτροπή του Δήμου Παλαιού Φαλήρου, τιμώντας τα 200 χρόνια της Ελληνικής Παλιγγενεσίας και τον σημαντικό ρόλο της Ελληνίδας στην έκβαση του μεγάλου Αγώνα, προχώρησε στην δημιουργία επετειακής τοιχογραφίας στο προαύλιο του 4 ου Λυκείου με θέμα :
Ο θάνατος του Λάμπρου Τζαβέλλα -Μόσχω Τζαβέλλα. H τοιχογραφία αποτελεί αντίγραφο του γνωστού έργου του Donato Francesco de Vivo Ο θάνατος του Λάμπρου Τζαβέλλα όπου απεικονίζεται ο θάνατος του Λάμπρου Τζαβέλλα (Σούλι 1745 – 1795), τη στιγμή που πληγωμένος πέφτει στο πεδίο της μάχης ενώ η γυναίκα του Μόσχω,
προσπαθεί να τον συγκρατήσει και αριστερά, ανάμεσα σε πτώματα, καπνούς και συντρίμμια, έντρομος ο γιος τους Φώτος προσπαθεί να καταλάβει τι συμβαίνει.

Το εξαιρετικό έργο δημιουργήθηκε από τον ταλαντούχο καλλιτέχνη – εικαστικό Φάνη Γουλή, ο οποίος ανταποκρίθηκε στο κάλεσμα του Προέδρου της Δευτεροβάθμιας Σχολικής Επιτροπής, Δημοτικού Συμβούλου Χαράλαμπου Παπακωστόπουλου και φιλοτέχνησε το έργο με την ομόφωνη γνώμη όλων των μελών της Επιτροπής αλλά και του Διευθυντή του Σχολείου Χαράλαμπου Τζελέπη.

Ο Δήμαρχος Παλαιού Φαλήρου Γιάννης Φωστηρόπουλος ευχαρίστησε τον Αντιδήμαρχο Παιδείας κ. Μιχαηλίδη και τον κ. Παπακωστόπουλο για την όμορφη και συγκινητική πρωτοβουλία και τόνισε ότι ανάλογες δράσεις
φιλοτέχνησης τοιχογραφιών και απεικόνισης μορφών και γεγονότων της Ελληνικής Ιστορίας, θα συνεχισθούν καθ΄όλο το έτος, σε δημόσιους χώρους, δρόμους και σχολεία, στέλνοντας το μήνυμα της τιμής στην μεγάλη εθνική επέτειο.



Facebook Comments Box

διάβασε και αυτό  Πέμπτη συνεχή χρονιά καλοκαιρινές συναυλίες στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Νιάρχος - Είσοδος ελεύθερη (βίντεο)

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Recommended
https://www.youtube.com/watch?v=dTSGGr8q_KI     Παρακολουθήστε σε ζωντανή μετάδοση από τον Ιερό…
Cresta Posts Box by CP
Content | Menu | Access panel
Αρέσει σε %d bloggers: