i-mall Micro Market: Τα εγκαίνια του πρώτου καταστήματος με επίκεντρο στις γενιές Gen-Z και Alpha

Η ομάδα της i-mall Micro Market παρουσίασε το πρώτο
ρομποτικό κατάστημα μικρολιανικής στην Ελλάδα ανοίγοντας την επιχειρηματική
της «αυλαία» από την περιοχή της Νέας Σμύρνης στην Αττική. Τα εγκαίνια του
καινοτόμου καταστήματος πραγματοποιήθηκαν με μεγάλη επιτυχία, με το πρώτο
i-mall Concept Store να υποδέχεται πλήθος δημοσιογραφικού, επιχειρηματικού και
καλλιτεχνικού κόσμου αλλά και τους νεαρούς του φίλους, υπό τους ήχους μουσικής
από το event car της Red Bull.
Tο i-mall Concept Store αποτελεί έναν πρεσβευτή του ψηφιακού μετασχηματισμού
στο retail και είναι πρωτοπόρο παγκοσμίως για την τεχνολογία του. Η ομάδα της i-
mall Micro Market με στρατηγικό συνεργάτη τεχνολογίας τη Warply, συνδυάζει τον
φυσικό με τον ψηφιακό τρόπο αγορών. Για την πραγματοποίηση της ιδέας εργάστηκε
μία ομάδα περίπου 30 ατόμων με βασικούς συνεργάτες τη Warply που είναι ο
τεχνολογικός πάροχος στις λύσεις του i-mall wallet και του customized loyalty
program ενώ στο μετοχικό σχήμα της i-mall Hellas συμμετέχουν και άλλα ονόματα
γνωστών επιχειρηματιών.
Tο μοντέλο ανάπτυξης της εταιρείας βασίζεται τόσο στο franchise όσο και στην
δημιουργία και άλλων εταιρικών καταστημάτων. Με βάση το πλάνο της εταιρείας
αλλά και υπογεγραμμένες συμβάσεις, αναμένεται η προσθήκη έως και 50
καταστημάτων μέχρι το 2024 και 80 συνολικά μέχρι το 2026 στην Ελλάδα.
Αντίστοιχα έχει δρομολογηθεί η ανάπτυξη του concept και στο εξωτερικό και πιο
συγκεκριμένα, τέσσερεις χώρες εκτός συνόρων -Γαλλία, Γερμανία, Ιταλία και
Ρουμανία- αναμένεται να είναι οι πρώτες που θα υιοθετήσουν τη φιλοσοφία του i-
mall Micro Market με επενδυτές που θα συμμετέχουν στο Master Franchise των
χωρών αυτών.
Απευθυνόμενος στους δημοσιογράφους, ο εμπνευστής και ιδρυτής της εταιρείας,
Δημήτρης Καραβασίλης τόνισε πως η καινοτόμα ιδέα της i-mall Μicro Market
προέκυψε μετά από 3,5 χρόνια καταγραφής και αποτύπωσης των καταναλωτικών
συνηθειών, τόσο σε Ευρώπη, όσο σε Ασία και ΗΠΑ, από τον όμιλο της DK
CONSULTANTS GROUP. «Το i-mall Μicro Market στην υλοποίησή του,
συνάντησε πολλές δυσκολίες, ωστόσο χάρη στην επιμονή, στην υπομονή και στη
συνεχή ροή χρηματοδότησης, καταφέραμε να υπερκεράσουμε όλα τα εμπόδια, ώστε
να δημιουργηθεί ένα νέο κανάλι διανομής και ένας νέος τρόπος διάθεσης γιαI-mall Micro Market: Εγκαίνια για το πρώτο ρομποτικό κατάστημα μικρολιανικής στην Ελλάδα

διάβασε και αυτό  Τι λέει το υπουργείο Πολιτικής Προστασίας για το βρέφος που ζει σε σκηνή

προϊόντα καθημερινής χρήσης. Η i-mall Micro Market, έχει ενσωματώσει όλες τις
τελευταίες τεχνολογίες που εξοικονομούν χρόνο στους χρήστες, κόστος στους
επιχειρηματίες ενώ ταυτόχρονα προσφέρει μία μοναδική εμπειρία στον καταναλωτή.
Η i-mall Micro Market στηρίζεται στην λογική win – win, «όσο ψωνίζω, τόσο
κερδίζω», για αυτό και εν τέλει λειτουργεί προς το συμφέρον του τελικού
καταναλωτή», επεσήμανε ο Δ. Καραβασίλης.
Από την πλευρά του ο Γιώργος Φασουλάκης, Εμπορικός Διευθυντής της i-mall
Micro Market, με πολύχρονη εμπειρία σε αντίστοιχες θέσεις όπως στα Kiosky’s
Convenience Stores και στα e-kiosky’s, τόνισε τα εξής: «Η διαφοροποίησή μας σε
σχέση με τα υπόλοιπα κλασσικά καταστήματα της μικρής λιανικής είναι η έμφαση
που δίνουμε στην εμπειρία που έχει ο καταναλωτής για όσο χρονικό διάστημα
διαρκεί η επίσκεψή του σε ένα κατάστημα i-mall Micro Market. Το customer journey
και το πρόγραμμα loyalty έχουν σχεδιαστεί από την ομάδα της i-mall Micro Market
και της Warply με τέτοιον τρόπο ώστε να λειτουργούν απολύτως διαδραστικά με τον
καταναλωτή, κάνοντάς τον, μέρος του i-mall για όσο διάστημα διαρκεί η αγορά του.
Αυτό που επιθυμούμε είναι, όλοι όσοι μας επισκεφθούν να ''αγοράσουν'' πρωτίστως
την εμπειρία i-mall και δευτερευόντως τα προϊόντα. Με λίγα λόγια, στόχος μας είναι
τα καταστήματά μας, να αποτελέσουν σημεία αναφοράς και συνάντησης μικρών και
μεγάλων, ενισχύοντας το socializing».
Για το project τοποθετήθηκε και ο Γιάννης Δοξαράς, CEO της Warply, αναφέροντας
τα εξής: «Έχοντας λανσάρει πολλαπλές λύσεις σε unattended retail σε διεθνές
επίπεδο, γνωρίζουμε από πρώτο χέρι τις προκλήσεις τις οποίες η τεχνολογία και το
εμπορικό μοντέλο της i-mall Micro Market επιλύει με καινοτόμο τρόπο. Χαιρόμαστε
πολύ για την συνεργασία καθώς έχουμε την δυνατότητα να υλοποιήσουμε
πραγματικά πρωτοποριακές λύσεις για πρώτη φορά σε παγκόσμιο επίπεδο».
Οδηγός για την επένδυση των i-mall Micro Market αποτέλεσαν τα αποτελέσματα της
πρωτογενούς έρευνας που διεξήγαγε η DK MARKETING μέσω της ελληνικής και
διεθνούς παρουσίας της. Μέσα από τα πολύτιμα ευρήματα προέκυψε το συμπέρασμα
πως η εμπειρία του physi-digital μπορεί να προσφέρει την μεγαλύτερη δυνατή
ικανοποίηση στους καταναλωτές συνδέοντας τον ψηφιακό με τον αναλογικό-φυσικό
κόσμο. Συγκεκριμένα, προέκυψαν τα παρακάτω στοιχεία:
Η ηλιακιακή ομάδα που αποτελεί την αγορά στόχο του physi-digital είναι η
κατηγορία Generations Z και Αlpha (ηλικίας 10-25).
Ηλικίες μεταξύ 12-18 δεν έχουν διάθεση να επισκεφθούν μεγάλα
καταστήματα λιανικής πώλησης για τις καθημερινές τους συνήθειες.
Στη μετά COVID–19 εποχή, 8 στους 10 καταναλωτές έχουν αρκετά έντονο το
συναίσθημα του socializing, κυρίως στα «pocket parks».
Οι συναλλαγές κάτω των 5 ευρώ έχουν αυξηθεί κατά 60% με την χρήση
ηλεκτρονικών μέσων πληρωμής.Mall

9 στους 10 καταναλωτές που ανήκουν στην ηλικία 12-18, επιθυμούν να
υιοθετήσουν το «ηλεκτρονικό χαρτζιλίκι» έναντι του παραδοσιακού.
Με τη χρήση ρομποτικής και IoT (Internet of Things), τα i-mall Micro Market
ξεχωρίζουν για τα πλήρως ρομποτικά συστήματα προηγμένης τεχνολογίας. Οι
παραγγελίες πραγματοποιούνται διαδραστικά μέσω οθόνης αφής (touchscreen), είτε
μέσω του mobile app. Στα προσεχή σχέδια της εταιρείας εντάσσεται η πρωτοπόρα
mobile εφαρμογή η οποία θα λανσαριστεί τις επόμενες 15 ημέρες. Με ένα QRcode το
οποίο θα λαμβάνει ο καταναλωτής από το App στο κινητό του ενόσω είναι καθοδόν
προς το κατάστημα, θα μπορεί να παραλαμβάνει την παραγγελία του εύκολα,
γρήγορα και κερδίζοντας loyalty πόντους. Στην κατεύθυνση αυτή, τα ρομποτικά
καταστήματα θα προσφέρουν τη δυνατότητα προσωποποιημένων προσφορών ανά
καταναλωτή, ένα εξατομικευμένο πρόγραμμα επιβράβευσης πελατών, αυτόματη UV
αποστείρωση όλων των προϊόντων πριν από την παραλαβή. Σημαντικότατο ρόλο
στον σχεδιασμό έχει παίξει η εύκολη πρόσβαση και χρήση της εμπειρίας στα
καταστήματα από άτομα με ειδικές ανάγκες (ΑΜΕΑ). Το σύστημα πληρωμών
δημιουργήθηκε από τη Warply σε συνεργασία με την Cardlink, με χρήση νέας γενιάς
self-service POS στους αυτόματους πωλητές των καταστημάτων για συναλλαγές με
τη χρήση κάρτας και wallet. Στην ίδια κατεύθυνση κινείται και η συνεργασία της
εταιρείας με την Skroutz, καθώς στον χώρο φιλοξενείται pick up point, σε 24ωρη
βάση χωρίς χρονικούς περιορισμούς. Την μουσική εμπειρία έχει αναλάβει η Panik
Entertainment Group μέσα από την συνεχή ροή του Panik TV που προβάλλεται στα
i-mall Micro Market stores.
—-
Στρατηγικοί συνεργάτες
Warply
Η Warply, είναι ηγέτιδα εταιρεία στην Ευρώπη στα προγράμματα loyalty και digital wallet και
επιλέχτηκε ως η καλύτερη στον κλάδο της για να σχεδιάσει, να αναπτύξει και να διαχειριστεί
όλο το ψηφιακό κομμάτι των πληρωμών, επιβράβευση, commerce, user engagement. Στο
πλαίσιο της συνεργασίας με το i-mall Μicro Market, αναπτύσσεται το ψηφιακό χαρτζιλίκι και
το wallet για γονείς και παιδιά, για άμεση και εύκολη εξαργύρωση στο μηχάνημα.
Cardlink
Καινοτόμες λύσεις εύκολων και ασφαλών πληρωμών σε αυτόματους πωλητές εφαρμόζει
η Cardlink, στο i-MALL Concept Store. Η Cardlink εξυπηρετώντας την ανάγκη του i-mall
Micro Market για απομακρυσμένη cloud διαχείριση και στις πληρωμές, εγκατέστησε τα νέας
γενιάς self-service POS στους αυτόματους πωλητές του καταστήματος για συναλλαγές με τη
χρήση κάρτας, wallet ή wearables.

διάβασε και αυτό  Τα πρώτα 12 έργα του Σχεδίου «Ελλάδα 2.0»

Skroutz
Στο Skroutz, κάθε υπηρεσία και συνεργασία γίνεται με γνώμονα το όραμα της εταιρείας στο να

προσφέρει στους καταναλωτές μια εξαιρετική αγοραστική εμπειρία. Η συνεργασία με το i-mall
Micro Market δίνει στους χρήστες μια ευέλικτη εμπειρία παράδοσης σε Skroutz Point καθ’ όλη
τη διάρκεια της ημέρας χωρίς χρονικούς περιορισμούς.

Panik Entertainment Group
Η Panik Entertainment Group, πρωτοπόρος και ηγέτιδα δύναμη στο χώρο της μουσικής και
του entertainment σε Ελλάδα και Κύπρο, συναντά το i-mall Micro Market, σε μία στρατηγική
συνεργασία στην πρώτη γραμμή της τεχνολογίας και της καινοτομίας. H Panik συνεργάζεται με
το i-mall Micro Market, τόσο μέσα από το Panik TV, όσο και μέσα από τη διοργάνωση
διάφορων μουσικών events. Το πρόγραμμα του Panik TV, του νέου τηλεοπτικού καναλιού που
συνδυάζει τη μουσική, το lifestyle και την ψυχαγωγία, προβάλλεται επί 24ωρου σε ειδικές
οθόνες του i-mall Micro Market, κάνοντας τις αγορές ακόμα πιο συναρπαστικές, «ντυμένες» με
τις μεγάλες επιτυχίες όλων των αγαπημένων μας καλλιτεχνών.

Facebook Comments Box



Ακολουθήστε το Kalithea Press στο Google News Feed, για να ενημερώνεστε σωστά και έγκαιρα

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Recommended
Ολοκληρώθηκε με τεράστια επιτυχία τo 1o Balkan Classic Contemporary Festival – BCCFest με την αιγίδα του Ομίλου για…
Cresta Posts Box by CP
Content | Menu | Access panel