App Icon

Μητσοτάκης: ο ΒΟΑΚ θα είναι ο μεγαλύτερος νέος δρόμος που θα φτιαχτεί στην Ευρώπη»

Η παρουσίαση του σχεδίου για τον Βόρειο Οδικό Άξονα Κρήτης (ΒΟΑΚ) πραγμάτοποιηθήκε στο Μεγάλο Αρσενάλι στα Χανιά και το παρών έδωσε και ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης ο οποίος ανακοίνωσε τις αλλαγές που θα γίνουν στο ΒΟΑΚ.

Σύμφωνα με τα όσα έχουν αναφέρθηκαν, ο νέος ΒΟΑΚ θα ξεκινά από την Κίσσαμο Χανίων και θα φτάνει ως τη Σητεία, θα χρηματοδοτηθεί από το Ταμείο Ανάκαμψης.

Η προσωπική εμπειρία του Πρωθυπουργού με την ΒΟΑΚ, όταν ήταν νέος οδηγός

«Πήρα το δίπλωμά μου το 1986. Σήμερα, 35 χρόνια μετά, ένα μεγάλο κομμάτι του ΒΟΑΚ παραμένει ακριβώς το ίδιο. Σαν αυτό που συνάντησα σα νέος οδηγός στα αμέσα της δεκαετίας του ‘80. Η υπόλοιπη χώρα απέκτησε, κυρίως λόγω αυτής της παράταξης, ένα σύγχρονο δίκτυο αυτοκινητοδρόμων. Η Κρήτη όμως έμεινε πίσω. Προεκλογικά σάς είπα ότι αναλαμβάνω προσωπικά τη δέσμευση να ολοκληρώσω τον ΒΟΑΚ», ανέφερε χαρακτηριστικά.
«Τον ΒΟΑΚ τον προχωράμε και για τους συντοπίτες μας που θρήνισαν θύματα. Όταν ήμασταν στην αντιπολίτευση μαζί με τον κ. Αυγενάκη είχαμε παρουσιάσει ένα σχέδιο για μείωση ατυχημάτων σε όλη τη χώρα αλλά και την Κρήτη. Το πρόβλημα της οδικής ασφάλειας δεν είναι ζήτημα μόνο οδικών υποδομών», συμπλήρωσε ο πρωθυπουργός.

«Ξέρουμε ότι ο ΒΟΑΚ δεν έγινε μέχρι σήμερα γιατί υπήρχαν τοπικές αντιδράσεις. Η χάραξη του έργου πρέπει να είναι ενιαία», επεσήμανε ακόμη ο κ. Μητσοτάκης. «Το έργο αυτό θα γίνει πραγματικότητα, όπως επίσης θα γίνουν πραγματικότητα και τα άλλα μεγάλα έργα στην Κρήτη, όπως το αεροδρόμιο στο Καστέλι. Δεν μπορούμε να περάσουμε άλλα 18 χρόνια χωρίς να αξιοποιήσουμε μία μεγάλη έκταση στο Ηράκλειο. Θα δουλέψουμε μαζί για να κάνουμε πραγματικότητα το αναπτυξιακό μας πρόγραμμα για την Κρήτη», τόνισε ο κ. Μητσοτάκης.

διάβασε και αυτό  Κοινή άσκηση Ελλάδας – Γαλλίας – Κύπρου

Τι περιλαμβάνει το έργο

Όπως έχει ήδη γίνει γνωστό, στο μεγάλο έργο του ΒΟΑΚ θα περιλαμβάνονται 40 γέφυρες, συνολικού μήκους 8,67 χιλιομέτρων, 15 βασικές σήραγγες συνολικού μήκους 14,5 χιλιομέτρων και 46 ανισόπεδοι κόμβοι, ενώ το κόστος του θα είναι 2 εκατ. ευρώ.

Τα περισσότερα τούνελ προβλέπεται να κατασκευαστούν στα λεγόμενα «δύσκολα τμήματα», δηλαδή στην περιοχή από τη Σούδα ανατολικά προς τις Βρύσες, στην περιοχή Βρύσες-Πετρές-Ατσιπόπουλο, στην περιοχή από Μπαλί μέχρι Ληνοπεράματα και στην περιοχή κοντά στο Σεληνάρι.

Αναφορικά με τον κορωνοϊό, δήλωσε:

«Τελειώνοντας με τον κορωνοϊό, ανοίγει ένας νέος αναπτυξιακός κύκλος για τη χώρα και την Κρήτη. Εμβολιαστείτε, προετοιμαστείτε, υποδεχτείτε. Δεν έχουμε τελειώσει ακόμα με τον κορωνοϊό. Παρακαλώ τους τοπικούς άρχοντες να προσπαθήσουν προς αυτή την κατεύθυνση», σημείωσε ο κ. Μητσοτάκης.

Η αναφορά στον πατέρα του

«Κλείνοντας, δεν μπορώ να μη θυμηθώ και προσωπικά και βιωματικά, τις συζητήσεις τις πολλές που είχα με τον Κωνσταντίνο Μητσοτάκη για τη μεγάλη σημασία αυτού του έργου. Ο ίδιος έβαλε τη δική του σφραγίδα, όσο του επέτρεπαν οι συνθήκες. Ήξερε όμως και αυτός πολύ καλά ότι χωρίς αυτόν τον δρόμο η Κρήτη δεν θα μπορέσει να έχει αναπτυξιακή δυναμική. Στο πρόσωπό του τιμούμε όλους όσοι οραματίστηκαν, αγωνίστηκαν έβαλαν ένα λιθαράκι για την Κρήτη», είπε ο πρωθυπουργός.

Πηγή: vradini.gr


Facebook Comments Box

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Recommended
Πέρασαν τέσσερα χρόνια από τότε που ο Κωνσταντίνος Μητσοτάκης σε…
Cresta Posts Box by CP
Content | Menu | Access panel