App Icon

NouVie : Άρωμα και μουσική στην Καλλιθέα. Οι ομοιότητες των δύο κόσμων.

Το 2020 μία χρονιά σταθμός έφερε έναν νέο αέρα δροσιάς και ανανέωσης στην Καλλιθέα πλημμυρίζοντας όλη την περιοχή με εξαίσιες αρωματικές δημιουργίες σαν νότες μιας άλλης μουσικής παρτιτούρας. Το Nou Vie είναι ένας χώρος πρωτότυπος, φιλικός με αισθητική μιας άλλης εποχής. Ιδιοκτήτης του ένας άνθρωπος που μίλησε πολλές φορές στον παλμό των ανθρώπων μέσω της μουσικής. Φυσικά αναφερόμαστε στον “Πρύτανη” από τα Ημισκούμπρια, ο οποίος έχοντας πια ανακαλύψει μία διαφορετική καλλιτεχνική χροιά του, αναφέρεται με ιδιαίτερη θέρμη στο νέο του δημιούργημα.


“Ασχολούμαι με τη μουσική από τα μέσα  του ΄90 και με τα αρώματα από το 2012. Όλα αυτά τα τελευταία χρόνια, ανακάλυπτα την απίστευτη ομοιότητα που έχουν η διαδικασία έμπνευσης, δημιουργίας, προώθησης και μέχρι το πως και γιατί προτιμά-αγαπά κάποιος ένα άρωμα, με την αντίστοιχη διαδικασία που ακολουθείται στη μουσική παραγωγή. Ας ξεκινήσουμε από τα βασικά.


 Τι είναι ένα άρωμα;


Το άρωμα αποτελείται από την μίξη τεχνιτών και φυσικών χημικών συστατικών δημιουργώντας ένα άρτιο οσφρητικό αποτέλεσμα. Ενδέχεται να εμπεριέχει από 1 έως 300 διαφορετικά συστατικά. Δεν υπάρχει κανένας περιορισμός ή κανόνας στη δημιουργία. Να επισημάνω ότι πρόκειται για δημιουργία άκρως καλλιτεχνική! Οι αρωματοποιοί, ως επαγγελματίες και ειδήμονες της ποιότητας των αλχημειών τους, ισορροπούν ανάμεσα στην τέχνη και την τεχνική, και διακατέχονται από ένα ανήσυχο και δημιουργικό πνεύμα. 
Αφού λοιπόν δημιουργηθεί ένα άρωμα, ο οίκος-εταιρεία που το έχει παραγγείλει, ξεκινά να το διαθέτει στην αγορά. Μηνιαίως κυκλοφορούν δεκάδες νέα αρώματα στον κόσμο, δίχως να σημαίνει ότι έχουν όλα τον ίδιο βαθμό απήχησης. Η προσωπική γνώμη που καθιστά, βάσει της όσφρησης, ένα άρωμα ωραίο είναι αυτό που το μετατρέπει σε αγαπημένο αξεσουάρ. Το μυστικό της επιτυχίας τους διαφέρει κάθε φορά, κι επηρεάζεται από πολλές παραμέτρους, ξεκινώντας από την φήμη του οίκου που το εκδίδει, τις προωθητικές ενέργειες που έγιναν, τον τίτλο-όνομα του αρώματος μέχρι τον σχεδιασμό (τα συστατικά ενός αρώματος). 

διάβασε και αυτό  Το τελευταίο αντίο στον Μπορίς Μουζενίδη


Βασιζόμενοι στα παραπάνω διαπιστώνουμε την ύπαρξη πολλών ομοιοτήτων με την παραγωγή ενός μουσικού έργου. Έμπνευση, δημιουργία προώθηση είναι τα τρία βασικά χαρακτηριστικά, απλώς αντί για χημικά συστατικά υπάρχουν τα μουσικά όργανα και οι φωνές. Υπάρχει η δυνατότητα χρήσης πολλών καναλιών ήχου, από φυσικούς ή τεχνητούς ήχους (ακόμη και ηλεκτρονικά όργανα),  που όλα αναμειγνύονται στην κονσόλα ήχου από τον επιστήμονα-καλλιτέχνη ηχολήπτη για θα δώσουν το ηχητικό αποτέλεσμα που επιθυμεί ο μουσικός παραγωγός.  Έπειτα θα πάρει το ηχητικό προϊόν η εταιρεία για να το προωθήσει στο κοινό. Αναλόγως της φήμης της εταιρείας, που εξαρτάται από το μέγεθος της προώθησης και του ηχητικού αποτελέσματος, εάν θα γίνει γνωστό στο ευρύ κοινό ή όχι. Βέβαια, εννοείται πως ένα άρωμα ή ένα τραγούδι που δεν έγιναν γνωστά, δεν σημαίνει ότι δεν είναι καλά. Όλοι μας έχουμε αρώματα και μουσικές που γνωρίζουμε ότι είναι υψηλής ποιότητας, από εξαιρετικούς δημιουργούς που λατρεύουμε, αλλά δεν είναι ευρέως γνωστά. Για κάποιο λόγο δεν κατάφεραν να φτάσουν στην κορυφή των προτιμήσεων.


Έχοντας λοιπόν κατανοήσει τι ακριβώς συμβαίνει και ποιες οι διαδικασίες δημιουργίας, να περάσουμε και στο “μετά”. Όταν γίνει επιτυχία ένα τραγούδι, μουσικοί από όλο τον κόσμο παρουσιάζουν το ίδιο τραγούδι στη δίκη τους επανεκτέλεση. Κάποιες επανεκτελέσεις είναι κακές, κάποιες καλές και κάποιες είναι ακόμα και καλύτερες από τις πρωτότυπες! Ότι ακριβώς συμβαίνει και στον χώρο του αρώματος, που προαναφέραμε. Όταν γίνει επιτυχία ένα άρωμα, όλοι αρωματοποιοί σπεύδουν να κάνουν την δίκη τους επανεκτέλεση-επαναδημιουργία του αρώματος και να πετύχουν το ίδιο οσφρητικό αποτέλεσμα.
Κάτι ανάλογο προσπαθούμε να επιτύχουμε και εμείς για εσάς στο αρωματοπωλείο Nou Vie. Τα αρώματα τύπου, είναι επανεκτελέσεις στην κατεύθυνση των γνωστών αρωμάτων που αγαπήσαμε και αγαπάμε. Αρώματα δυσεύρετα ή παλαιότερης φόρμουλας που δεν κυκλοφορούν πλέον από τους αρχικούς οίκους. Όμως κάθε αρωματοπωλείο δεν προμηθεύει τα ίδια αρώματα. Η διαφορά κάθε αρωματοπωλείου, είναι ότι δεν γνωρίζει ή δεν έχει τη δυνατότητα να επιλέξει τα κορυφαία σε ποιότητα εσσάνς. 

διάβασε και αυτό  16 Σεπτέμβρη "Διάλογος" Διονύσιου Σολωμού στις 20.00 στο 6ο Μεσογειακό Φεστιβάλ Καλλιθέας

Στο Nou Vie, έχουμε την δυνατότητα να επιλέγουμε τις κορυφαίες επαναδημιουργίες των αγαπημένων αρωμάτων και τα διαθέτουμε μόνο με υψηλή περιεκτικότητα σε εσσάνς, δηλαδή Eau De Parfum χρησιμοποιώντας την δίκη μας φόρμουλα υψηλής ποιότητας για ένταση και διάρκεια. Τη διαφορά θα την καταλάβετε όταν κάνετε την δοκιμή. Είναι σαν να κάνεις επανεκτέλεση ενός μουσικού έργου, στο καλύτερο στούντιο ήχου, με τα κορυφαία όργανα, την καλύτερη κονσόλα, τον έμπειρο ηχολήπτη, τους καλύτερους μουσικούς, ενορχηστρωτές και παραγωγούς. Με αυτό τον τρόπο, πολλές φορές το αποτέλεσμα θα είναι καλύτερο από το πρωτότυπο!


Φιλικά,
Κωνσταντίνος “Πρύτανης” Κωστάκος

Facebook Comments Box

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Recommended
1912 Ο Κωνσταντίνος Τσικλητήρας κατακτά το χρυσό μετάλλιο στο μήκος…
Cresta Posts Box by CP
Content | Menu | Access panel