Κοινωνία

Oι αλλαγές που προέκυψαν στις Πανελλήνιες εν μέσω πανδημίας αιφνιδίασαν τους μαθητές

Εν μέσω πανδημίας και με μια υποτυπώδη τηλεκπαίδευση που γίνεται κυρίως για λόγους ψυχολογίας των παιδιών, οι μαθητές έμαθαν πως αφενός θα βαθμολογηθούν για το τετράμηνο και αφετέρου πως δρομολογούνται από την υπουργό Παιδείας κρίσιμες αλλαγές στον τρόπο εισαγωγής στα ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα.https://386379679769ff39ee9745d1b03cc7e9.safeframe.googlesyndication.com/safeframe/1-0-37/html/container.html

Την ώρα λοιπόν που ένας μεγάλος αριθμός μαθητών δεν έχει τον στοιχειώδη εξοπλισμό και η τηλεκπαίδευση απλώς αποτελεί υποκατάστατο κανονικότητας η κα. Κεραμέως ανακοινώνει ότι η βαθμολογία του τετραμήνου θα πρέπει να αποδοθεί κανονικά χωρίς όμως να απαντήσει, πώς θα γίνει αυτό; Με ποια κριτήρια; Και κυρίως γιατί; Πέρα από τον αιφνιδιασμό των μαθητών, το υπουργείο Παιδείας οφείλει να εξηγήσει τη εκπαιδευτική σκοπιμότητα της βαθμολόγησης αλλά και τον τρόπο αξιόπιστης αξιολόγησης από τους εκπαιδευτικούς.

Όμως, η κα. Κεραμέως είχε κρυμμένη άλλη μια δυσάρεστη έκπληξη στους μαθητές της Γ’Λυκείου που προετοιμάζονται για τις Πανελλαδικές εξετάσεις σε πρωτόγνωρες συνθήκες. Ξαφνικά ενημερώθηκαν πως για να εισαχθούν στα Πανεπιστήμια θα πρέπει να υπάρχει ελάχιστο όριο μορίων για να μπορεί να δηλώσει μία σχολή ένας υποψήφιος και ότι η συμπλήρωση του μηχανογραφικού θα γίνεται σε δύο φάσεις.

Και μπορεί για το υπουργείο να είναι πιο σημαντικό να μην παρατηρηθεί το φαινόμενο που βλέπουμε τα τελευταία χρόνια, δηλαδή να μπαίνουν στα ελληνικά πανεπιστήμια υποψήφιοι που έχουν γράψει απλώς το όνομά τους, όμως είναι πραγματικά ανήκουστο να γίνονται εν μέσω της δυστοπικής πραγματικότητας που ζουν οι ελληνικές οικογένειες, τα παιδιά πειραματόζωα, στο όνομα της όποιας μεταρρύθμισης.

Εν μέσω πανδημίας και με μια υποτυπώδη τηλεκπαίδευση που γίνεται κυρίως για λόγους ψυχολογίας των παιδιών, οι μαθητές έμαθαν πως αφενός θα βαθμολογηθούν για το τετράμηνο και αφετέρου πως δρομολογούνται από την υπουργό Παιδείας κρίσιμες αλλαγές στον τρόπο εισαγωγής στα ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα.

διάβασε και αυτό  Γιώργος Καρανίκας Τα μικρά καταστήματα πρέπει να ανοίξουν άμεσα

Την ώρα λοιπόν που ένας μεγάλος αριθμός μαθητών δεν έχει τον στοιχειώδη εξοπλισμό και η τηλεκπαίδευση απλώς αποτελεί υποκατάστατο κανονικότητας η κα. Κεραμέως ανακοινώνει ότι η βαθμολογία του τετραμήνου θα πρέπει να αποδοθεί κανονικά χωρίς όμως να απαντήσει, πώς θα γίνει αυτό; Με ποια κριτήρια; Και κυρίως γιατί; Πέρα από τον αιφνιδιασμό των μαθητών, το υπουργείο Παιδείας οφείλει να εξηγήσει τη εκπαιδευτική σκοπιμότητα της βαθμολόγησης αλλά και τον τρόπο αξιόπιστης αξιολόγησης από τους εκπαιδευτικούς.

Όμως, η κα. Κεραμέως είχε κρυμμένη άλλη μια δυσάρεστη έκπληξη στους μαθητές της Γ’Λυκείου που προετοιμάζονται για τις Πανελλαδικές εξετάσεις σε πρωτόγνωρες συνθήκες. Ξαφνικά ενημερώθηκαν πως για να εισαχθούν στα  Πανεπιστήμια θα πρέπει να υπάρχει ελάχιστο όριο μορίων για να μπορεί να δηλώσει μία σχολή ένας υποψήφιος και ότι η συμπλήρωση του μηχανογραφικού θα γίνεται σε δύο φάσεις.

Και μπορεί για το υπουργείο να είναι πιο σημαντικό να μην παρατηρηθεί το φαινόμενο που βλέπουμε τα τελευταία χρόνια, δηλαδή να μπαίνουν στα ελληνικά πανεπιστήμια υποψήφιοι που έχουν γράψει απλώς το όνομά τους, όμως είναι πραγματικά ανήκουστο να γίνονται εν μέσω της δυστοπικής πραγματικότητας που ζουν οι ελληνικές οικογένειες, τα παιδιά πειραματόζωα, στο όνομα της όποιας μεταρρύθμισης.

Facebook Comments Box

Απάντηση