App Icon

Πελοπόννησος: Η Ελλάδα πέρα ​​από το προφανές

Χρυσό Βραβείο απέσπασε το περυσινό διαφημιστικό τουριστικό σποτ της Περιφέρειας Πελοποννήσου “Peloponnese – Greece beyond the obvious” στο πλαίσιο του παγκόσμια καθιερωμένου θεσμού New York Festivals TV and Film Awards.

Η ανακοίνωση των διακρίσεων έγινε πριν λίγες ημέρες εκ μέρους του πιο πάνω διαγωνιστικού θεσμού, στον διαγωνισμό του οποίου φέτος έλαβαν μέρος φιλμ και τηλεοπτικές παραγωγές από 42 χώρες, ενώ την κριτική επιτροπή αποτελούσαν πάνω από 200 επαγγελματίες του χώρου.

Το διαφημιστικό βίντεο “Peloponnese – Greece beyond the obvious” που δημιούργησε για την Περιφέρεια Πελοποννήσου η Unlimited Creativity, κατέκτησε το Xρυσό Βραβείο στην κατηγορία Corporate Image.

Πρέπει να σημειωθεί ότι τα Νew York Festivals TV and Film Awards αποτελούν επίσημο μέλος του International Committee of Tourism Film Festivals (CIFFT), του οργανισμού που διεξάγει τον μεγαλύτερο διαγωνισμό τουριστικών φιλμ παγκοσμίως, το CIFFT Circuit.

Το CIFFT Circuit βραβεύει τα καλύτερα τουριστικά videos από όλον τον κόσμο, σε πέντε θεματικές κατηγορίες και ολοκληρώνεται στο τέλος του χρόνου.

H Περιφέρεια Πελοποννήσου με τη νέα της τουριστική καμπάνια με κεντρικό μήνυμα Peloponnese: Greece beyond the obvious. Προσεγγίζει ξεχωριστά και συστήνει την Περιφέρεια Πελοποννήσου, σε ξένους αλλά και Έλληνες επισκέπτες, ως ένα ιδανικό προορισμό διακοπών, πέρα από όσα έχουμε συνηθίσει να συνδέουμε την Ελλάδα. Το δημιουργικό concept της καμπάνιας μας προτρέπει να ανατρέψουμε ένα κλασσικό στερεότυπο διακοπών: ότι διακοπές, ειδικότερα στην Ελλάδα, σημαίνουν κυρίως διακοπές σε νησιά.

Μέσα από τη δημιουργική απόδοση του concept, η Περιφέρεια Πελοποννήσου μας συστήνεται ωςο «μη προφανής» τουριστικός προορισμός, γεμάτος Ελλάδα, που μας προσκαλεί να γνωρίσουμε τις μοναδικές εμπειρίες που προσφέρει, τις εικόνες, τα αρώματα και τις γεύσεις, και, κυρίως, τους ξεχωριστούς του ανθρώπους και την ιστορική του κληρονομιά.

διάβασε και αυτό  Στη Σμύρνη κάποτε, Αρετή Κοκκίνου-Θανάσης Σάλτας, νέο cd από την FM Records, ένα μνημειώδες έργο για τη Σμύρνη.

Στο spot της καμπάνιας , οι ζεστοί και φιλόξενοι άνθρωποι της Πελοποννήσου γίνονται πρωταγωνιστές και με γνήσιο, δημιουργικό και πρωτότυπο τρόπο, απευθύνονται προσωπικά και με χιούμορ στους δυνητικούς ταξιδιώτες, καλώντας τους, απλόχερα, να ζήσουν ταξιδιωτικές εμπειρίες ως μέλη μιας αυθεντικής παρέας!  Ως ένα πρώτο βήμα, μας προσκαλούν να την αναζητήσουμε μέσα από το διαδίκτυο, να την ανεβάσουμε ψηλά στις προτιμήσεις μας και, εντέλει, να επιλέξουμε να την επισκεφθούμε, για να γνωρίσουμε από κοντά ένα μη προφανή ταξιδιωτικό προορισμό, που θα αγαπήσουμε.

Μέσα από μια αυθεντική, native, προσέγγιση, τόσο το spot όσο και η στρατηγική περιεχομένου που ακολουθείται στα Social Media του προορισμού αποτυπώνουν και αναδεικνύουν τα γνήσια assets και το μοναδικό χαρακτήρα της Περιφέρειας Πελοποννήσου, με αμεσότητα και χιουμοριστική διάθεση. Με τελικό αποτέλεσμα μια καμπάνια που συζητήθηκε, δέχθηκε εξαιρετικά θετικά σχόλια και, παράλληλα, εξυπηρέτησε με αποτελεσματικό τρόπο τις ανάγκες προβολής της Περιφέρειας Πελοποννήσου.

Η εταιρία στρατηγικής τουριστικού marketing MINDHAUS επιμελήθηκε την ανάπτυξη της στρατηγικής της καμπάνιας, με βασικό στόχο να ενισχύσει και να προωθήσει την αναγνωρισιμότητα της Πελοποννήσου ως τουριστικού προορισμού (brand awareness), προβάλλοντας ταυτόχρονα το γιατί αποτελεί ένα ειδυλλιακό και ασφαλή τόπο διακοπών.

To creative agency Unlimited Creativity εμπνεύστηκε και απέδωσε το δημιουργικό concept της καμπάνιας ‘Peloponnese – Greece beyond the obvious’ με βασικό όχημα ένα απολαυστικό hero video. Με ένα έξυπνο twist, ιδιαίτερο χιούμορ και με πρωταγωνιστές τους αυθεντικούς κατοίκους του τόπου, το σενάριο αναδεικνύει την Πελοπόννησο ως τον ιδανικό προορισμό για ταξιδιώτες που… το ψάχνουν περισσότερο! Η Unlimited επιμελήθηκε επίσης την παραγωγή τόσο του hero video όσο και του ραδιοφωνικού σποτ της καμπάνιας.

διάβασε και αυτό  Τουρισμός για όλους αιτήσεις μέσα στην εβδομάδα

To digital agency Curious Ahead δημιούργησε τη στρατηγική στο ψηφιακό περιβάλλον για την Περιφέρεια Πελοποννήσου με στόχο να μεγιστοποιήσει το ψηφιακό αποτύπωμα της καμπάνιας αλλά και του προορισμού γενικότερα. Πέρα από τη δημιουργία της στρατηγικής περιεχομένου και διαχείρισης στα Social Media προχώρησε στην στρατηγική και υλοποίηση ενός απαιτητικού πλάνου Digital Media στις αγορές της Ελλάδας, της Γερμανίας, της Γαλλίας, της Πολωνίας, της Ελβετίας αλλά και της Μεγάλης Βρετανίας, μετρώντας ιδιαίτερα θετικά αποτελέσματα σε online προβολή. Μέχρι στιγμής έχουν δει την καμπάνια πάνω από 3,3 εκατομμύρια χρήστες ενώ έχουν καταγραφεί 1,2 εκατομμύρια Video Views στο YouTube και 1,3 εκατομμύρια Impressions σε brand stories μέσω Verizon MediaΓια την επιμέρους στόχευση της καμπάνιας αξιοποιήθηκαν μία σειρά από εξειδικευμένα consumer insights και online εργαλεία, λαμβάνοντας υπόψη την τάση για κρατήσεις τελευταίας στιγμής αλλά και το εγκεκριμένο πρόγραμμα τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Πελοποννήσου.

Ο Θεόφιλος Κυρατσούλης, Γενικός Διευθυντής της MINDHAUS, δήλωσε χαρακτηριστικά: «Σχεδιάσαμε μία καμπάνια που να εμπνέει ασφάλεια και εμπιστοσύνη αλλά ταυτόχρονα να αποτυπώνεται έντονα στο μυαλό του σύγχρονου ταξιδιώτη για όλα αυτά που μας κάνουν μοναδικούς. Να τον προσκαλέσουμε να μας αναζητήσει διαδικτυακά και εν τέλει, να μας επισκεφθεί». Η Βασιλική Πέππα, Creative Director της Unlimited Creativity, σχολιάζει: «Ήταν μεγάλο στοίχημα για εμάς να δημιουργήσουμε μια τουριστική καμπάνια πέρα από τα προφανή. Καταφέραμε να αποδώσουμε τον αισιόδοξο και ανατρεπτικό τόνο φωνής που αναζητούσε η Περιφέρεια Πελοποννήσου, αναδεικνύοντας τον ιδιαίτερο χαρακτήρα του τόπου με μια καμπάνια που τελικά κέρδισε τις εντυπώσεις σε όλα τα επίπεδα». Η Τάνια Γιακουμάκη, Γενική Διευθύντρια της Curious Ahead, ανέφερε: «Το να τολμάς μία out of the box καμπάνια για τουρισμό, είναι από μόνο του μία επιτυχία. Πόσο μάλλον όταν τα νούμερα έρχονται να επιβραβεύσουν και να αποδείξουν ότι τόλμησες σωστά.»

Την παραγωγή του video spot ανέλαβε η Indigo View – Creative Media Productions με σκηνοθέτη τον Δημήτρη Γκότση.

Facebook Comments Box

διάβασε και αυτό  “Κάθε χρόνο τη 13η Απριλίου θυμάμαι εκείνη την ημέρα.. Τα πρωτοσέλιδα με τίτλο «Σκότωσαν τα παιδιά του κοσμάκη»..

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Recommended
Ο σύζυγος της 30χρονης άκουγε από το τηλέφωνο όλα όσα…
Cresta Posts Box by CP
Content | Menu | Access panel