App Icon

Συμφωνία των ΕΛΤΑ με την Amazon

Συμφωνία συνεργασίας με τον παγκόσμιο κολοσσό Amazon για την παράδοση δεμάτων στην Ελλάδα με τη δυνατότητα πλήρους ιχνηλασιμότητας των παραγγελιών εξασφάλισε ο όμιλος των Ελληνικών Ταχυδρομείων.

Καθοριστικό ρόλο στην επιλογή των ΕΛΤΑ διαδραμάτισε η πλήρης γεωγραφική κάλυψη που μόνο ο όμιλος των Ελληνικών Ταχυδρομείων μπορεί να προσφέρει στην Amazon και στους πελάτες της. Με τη συνεργασία, αναφέρουν πηγές του Ομίλου, ενισχύεται η ηγετική θέση των Ελληνικών Ταχυδρομείων στην αγορά των ταχυμεταφορών, ενώ διευρύνονται οι πωλήσεις της Amazon στη χώρα μας.

Η συμφωνία συνεργασίας με τον αμερικανικό κολοσσό έρχεται σε μια περίοδο βελτίωσης της ανταγωνιστικότητας της εταιρείας, ως αποτέλεσμα του σχεδιασμού της διοίκησης, καθώς το πλάνο μετασχηματισμού των ΕΛΤΑ έχει ήδη αρχίσει να αποδίδει καρπούς. Όπως έχει αναφέρει ο Διευθύνων Σύμβουλος των Ελληνικών Ταχυδρομείων, Γιώργος Κωνσταντόπουλος, στο newmoney, η επιτυχία του προγράμματος εθελούσιας εξόδου επιτρέπει στα ΕΛΤΑ να εξοικονομήσουν 70 εκατ. ευρώ ετησίως από το μισθολογικό κόστος και να ξεκλειδώσουν τα επόμενα βήματα του σχεδίου μετασχηματισμού τους.

Ποια είναι αυτά; Σύμφωνα με το σχεδιασμό της διοίκησης, η βέλτιστη αξιοποίηση του ανθρώπινου δυναμικού, η αναδιάρθρωση της οργανωτικής δομής, η ανάπτυξη νέας εμπορικής πολιτικής, η πλήρης αναδιοργάνωση του δικτύου και ο ψηφιακός μετασχηματισμό του Ομίλου. Ιδιαίτερα στο τελευταίο σκέλος, με την υιοθέτηση νέων τεχνολογιών και έξυπνων λύσεων που θα ενσωματώνει το νέο δίκτυο των ΕΛΤΑ αλλά και με ψηφιακές εφαρμογές, η εξυπηρέτηση του κοινού θα αναβαθμιστεί και θα υπάρχει δυνατότητα 24/7 παροχής υπηρεσιών κάτι που έως τώρα δεν υπήρχε. Την ίδια στιγμή, η ενσωμάτωση ψηφιακών υπηρεσιών θα επιτρέψει στα ΕΛΤΑ να γίνουν ανταγωνιστικότεροι σε πολλές από τις προσφερόμενες υπηρεσίες μας, διατηρώντας την κοινωνική αποστολή για εξυπηρέτηση κάθε γωνιάς της επικράτειας.

διάβασε και αυτό  Διαδικτυακή έκθεση «TheDeliFairby EXPOTROF»

Να σημειωθεί πως η κατακόρυφη αύξηση του ηλεκτρονικού εμπορίου και της ζήτησης για υπηρεσίες ταχυμεταφορών, ιδιαίτερα μετά το lockdown του περασμένου Νοεμβρίου, οδήγησαν τη διοίκηση της εταιρείας σε βελτιωτικές κινήσεις μόνιμου χαρακτήρα σε ολόκληρο το φάσμα των υποδομών και της λειτουργίας της, οι οποίες ξεκίνησαν πέρυσι και επεκτείνονται και το 2021.

Ιδιαίτερα στα ΕΛΤΑ Courier, ήδη πραγματοποιήθηκαν αλλαγές στο σύστημα ιχνηλάτησης (Track & Trace) ώστε να γίνει πιο λειτουργικό και ευέλικτο, με περισσότερα δεδομένα πληροφόρησης για τους πελάτες. Παράλληλα, τέθηκε σε εφαρμογή ο Πίνακας Ελέγχου (Control Dashboard) ο οποίος αποτυπώνει τους δείκτες αποδοτικότητας και παραγωγής των καταστημάτων σε θέματα παράδοσης αντικειμένων, ενώ πλέον υπάρχει η δυνατότητα καθημερινής παρακολούθησης του δικτύου από την παραλαβή μέχρι την επίδοση με σκοπό να αποτυπώνονται ενδεχόμενοι χρόνοι καθυστέρησης. Με τον τρόπο αυτό, αντιμετωπίζονται τυχόν προβλήματα τα οποία είναι πιθανόν να εμφανιστούν στο δίκτυο σε μια ενδεχόμενη κατακόρυφη αύξηση παραγγελιών.

Πηγή: inbusinessnews.reporter.com.cy


Facebook Comments Box

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Recommended
Γράφει ο Χρήστος Κηπουρός           Επιμέλεια Πασχάλης Χριστοδούλου Από παλιά, με…
Cresta Posts Box by CP
Content | Menu | Access panel