Taxisnet: Τι πρέπει να κάνετε αν κλειδωθεί ο λογαριασμός σας

Κατά την εισαγωγή μου στο σύστημα εμφανίζεται το μήνυμα:

«Ο λογαριασμός σας έχει κλειδωθεί. Ειδοποιήστε το διαχειριστή του συστήματος». Τι πρέπει να κάνω;

Αν έχετε καταχωρήσει λανθασμένα πάνω από έξι φορές τους κωδικούς πρόσβασης, για την εισαγωγή σας στον λογαριασμό σας, το σύστημα κλειδώνει.

Ο λογαριασμός ξεκλειδώνει μετά από δέκα λεπτά, εφ’ όσον σταματήσετε τις προσπάθειες εισόδου στο σύστημα.

Αν παρ’ όλα αυτά ο λογαριασμός σας παραμένει κλειδωμένος, επικοινωνεί ο φορολογικός σας εκπρόσωπος με την Υπηρεσία ΑΑΔΕ στο τηλέφωνο 213162100, αναφέροντας το αίτημα μαζί με τα στοιχεία σας (ονοματεπώνυμο, Α.Φ.Μ., username και τηλέφωνο επικοινωνίας).

Facebook Comments

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Recommended
Την προμήθεια υλικοτεχνικού εξοπλισμού αλλά και την επισκευή και τον…
Cresta Posts Box by CP
Content | Menu | Access panel
Facebook
error: Content is protected !!